Bananas

Kom hem efter jobbet idag, tvärbytte om och for ut å sprang...int så långt, men ändå 3 km, november and I am still going strong (ehh, ja sist ja va ute va 3:e oktober).
Sen blev det att tvärduscha och sen fara å handla, jag köpte typ lite mjölk och några bananas och det blev typ 300 spänn?! Måst ju va mjölk från en guldko och bananer som kungen har odlat. Det är int billigt med mat.
Jaja.
Sen tog jag min kasse och skulle gå hem, men jag liksom vinglade hit och dit och det va skitjobbigt att gå, vart tog benen vägen liksom?
Hmm, jag kommer nog att va helt död imorrn :P


Nu orkar jag nog int göra nåt mer ikväll, möjligtvis sticka litegrann...det är typ kul =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0