KLÄDER

Phew, här kommer då kläderna dom jag skänker bort, som sagt det mesta är nytt och oanvänt.
Och ursäka för dom lite kassa bilderna, jag gjorde så gott jag kunde :P


Väst HM strl 38. Aldrig använd.




Skjorta HM. Strl 38. Brun/vit.Haha ser värsta bauta ut på bilden. 
 


Halterneck top HM. Strl 40? Det bruna är sällan använt. Det rosa är begagnat.



Top HM. Stretch. Strl 34. Men jag kan ha den än så den är stor i strl. Aldrig använd.



Capri jeans Clara. Strl 42. Aldrig anv.



Jeans Diesel. Strl 30. Stretch. Aldrig anv.



Jeans Shorts Only. Strl 27. Stretch. Aldrig anv.


Klänning HM. Strl 42, dock lite insydd. Aldrig anv.



Fin klänning HM. Strl 36. Aldrig anv.


Klänning GinaTricot. Strl S. Stretch. Aldrig anv.


Skjorta med svart band bak + slips. HM. Strl 40. Anv 1 gång.



Vit top HM, strl 34, stretch. Aldrig anv. Tub Top HM. Strl S. Aldrig anv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0