Mavas

Har haft en superhärlig helg i Mavas. Vi hade jättebra väder nästan hela tiden.
Det enda som inte va så coolt va att det spöka i våran stuga. Läskigt.
Vi har redan bokat en stuga (en annan en) nästa år, v 18.
Jag hade tänkt visa lite bilder, men det få bli sen, för jag blev lat och orkar inte föra över till datorn just nu.

Nu ska jag snart ut på en prommis med syster. Sen ska jag knalla in på skoaffären och betala en tröja som jag lagt undan. Och imorrn bär det iväg till stan (hej fattigdomen), där jag verkligen måste köpa nya löparskor, har liksom inte tagit tag i det än. :P



Alla vet vi hur lätt det är att snubbla, och sedan handlöst falla.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0