Förlåt

Alltså, verkligen förlåt!
Men jag måste bara få säga det här.
Jag vet att jag kanske är lite besatt av mitt eget utseende, men det skiter jag i.

Som sagt, jag har kommit igång ganska bra med min motion, som jag är väldigt stolt över.
MEEEEN, jag förväntade mig att jag kanske skulle bli lite mindre, gå ner nåt kilo, bli supernöjd.
MEEEEN, jag kan bara ha mjukisbyxor nuförtin, eftersom mina lår och min rumpa håller på att svälla och
ta över världen.
Jag ha gått up 3.5 kg på bara 3 veckor.
Arrghh, vad ska jag göra? Jag vill ju int se ut såhäääär.
Hur gör ni alla andra? =)

Jag vet att det är muskler jag fått, men det är ju som ändå int kul då man int kan ha nå kläder längre, ja ville ju bli mindre, bara lite. Int större.

Nåja, skitsamma, det är väl i självkänslan det sitter.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0