4 Maj

Vi har världens bästa och finaste farmor, jag och mina syskon.
Kan inte beskriva med ord vad hon betyder <3

Vi for till stan idag, jag Nina Farmor och Ebba.
Hittade ett par bra löparskor, som dessutom int va värst dyra, så då fick det bli lite andra saker från Stadium också.
Sen bjöd Farmor på lunch, och efter det var det dags för henne att ta hål i öronen, som hon ha pratat om länge.
Och huxflux satt jag å Nina där på stolen också och skulle ta hål, va fan hände?!?!
Jag trodde jag va klar med sånt där, men icket....men det blev jättefint iallafall :D

Sen då jag kom hem från stan tvärsvängde jag ihop lite flygande Jakob, sen fick jag agera brevbärare mot Finnäs.
Skulle köpa ett presentkort och leverera dit, så det va bara att börja gå :P
Gick nästaaaan till hattsten och sen tillbaka till Norsjö, va kan de va kanske 8 km?

Nu sitter jag och fäller några tårar till kvällens avsnitt av Greys.... ibland är jag bara sådär löjligt blödig.


Kommentarer
Postat av: Frida

Ja, farmor är bäst!

2011-05-05 @ 14:51:58
URL: http://zycra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0