26:e Maj

Skulle göra en hyffsat tidigt kväll igår och sno tillbaka dygnet lite. Så typ halv 12 gick jag å skull klä av mig på toan, men vad händer då?
Jo tröjan fastnar i mitt örhänge, alltså det där nya som jag har tagit. Och örhänget slits ut å far på golvet.
Så det va ju bara att börja leta då, sopade, strök med papper över hela golvet, jag fick tillåme leta nere i avloppet. KUL!! Inget örhänge hittade jag, å det tog ju en hel evighet innan jag fick dit ett vanligt örhänge, jag kan tala om att klockan int va halv 12 då jag gick isäng.

Nu ska jag försöka klä mig och fixa håret lite, sen ska jag på ica och systemet och handla lite inför morondagen, få se hur det går.
Sen bär det iväg på jobbet. Hoppas det blir en lugn kväll.

Annars gåre som halvdåligt med träningen, jag vill, men jag har ju haft ont i halsen, och jag har fått för mig att man int ska träna då, har jag fel eller?
Nåja, det är ju bara att ta nya tag.

Tjingtjong


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0