18-19 Maj

Jag hatar mjälthugg, det förstörde den här dagen en gnutta. Hade tänkt ge mig på ett långpass, men jag kunde bara skrapa ihop ynka 2 km, och det va under dödshot från min kropp. BAJS!

Å gubben som va å kolla på min bil ville då int köpa den heller, han va bara dryg.
Men det kanske skull komma en imorrn å kolla. Håll tummarna.

Annars ha dagen varit perfa, sovde hos Frida från igår till idag. Hon fyllde ju år igår så det va fikatajm...gu så mätt man blev :P
Sen på kvällen så spela jag Frida Ella och Oskar Yatzy å drack vin....mycket trevligt =)
Och idag ha vi gått på stan å shoppa...int bra för min plånka! :P

Är ledig imorrn, har fullt upp hela dagen.
Sen jobba jag hela dagen på lördag.

Ha en fin helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0