15:e Maj

Trallalaaa, har haft en ganska tråkig dag idag.
Rastlös utan dess like, å int gör man nå vettig av det heller :P

Imorrn äre jobb igen, som jag ha sagt 1000 gånger tidigare så är jag inte motiverad för jobb.
Det känns bara tungt att gå dit, och jag känner att jag inte får ut så mycket av det just nu.
Det enda som är kul är att man få träffa arbetskamraterna, det är dom som gör det värt.


Just ja, jag har ju köpt en ny bil, sa jag det?
En knallendes röd Audi A4 1.8t, en 96:a.
Det är lite skillnad på den å gamm Audin, nu skull ja bara ha fått sålt den.
Men samtidigt vill jag ha en skrotbil, typ till hösten då man ska jaga.
Det få int va ved, hundar å älgar i min bil. Å den ska int köras å skrapas på stenar efter nån skogsbilväg :P
Man skulle ha haft en liten pickup eller nåt. Tur man ha råd...int!!

Vad gör ni andra?


Kommentarer
Postat av: Frida

Är de int en 95:a? Det stod väl de på blocke=)

2011-05-16 @ 21:13:10
URL: http://zycra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0