11 Maj

Alltså jag är en riktig nöt.

När det gäller löpningen så har jag alltid tagit i järnet, tänkt att det ska gå så
fort som möjligt och att pulsen ska vara hög.
Men jag kommer ju som inte så långt innan jag känner att jag måste stanna och gå en bit.
Hinner kanske 1 km åt gången.

Men då pratade jag med löpargurun igår, som sa att jag spring ju alldeles för fort.
Man ska hålla den takten att man känn att man skulle kunna springa hur långt som helst.
Så idag skulle jag prova det, sprang ju lätt 3 km utan att stanna och skulle kunna ha fortsatt också om jag hade haft den tiden. Så skönt!

Men när man spring där det är folk som ser en så vill man ju gärna se hurtig ut och då ökar man farten å sådär.
Nåja, nu ska jag köra på såhär istället. Det är ju kanske inte så konstigt att benen ser ut som klabbar numera och arslet är så stort, dom ha fått jobba hårt här den sista tiden :P


På tal om nåt annat så har jag rensat garderoben idag, det mesta är saker om inte är använda en endaste gång, bara provade framför spegeln av mig, och jag konstaterar varje gång att det är för litet.
Men det känns inte bra att kasta bort kläder som är helt nya, så om du, eller om du känner nån som vill ha så kom å titta =)

Jag kan lägga ut lite kort på några av sakerna. Då kommer det ett inlägg lite senare då.

Tjingeling



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0