Mars 1

Japp, jag skulle absolut bli en bra hemmafru...eller?
Jag bakade nämligen skitgoda bröd, typ "småbullar".
Den här på bilden ser kanske inte så snygg ut eftersom jag har tuggat på den :P
Det är havregryn, linfrö, mjölk, jäst, sirap, salt, bakpulver, vetemjöl, creme fraiche i.



Och här är lite bilder från igår när jag å farsan va å körde skoter och fiska. Jävligt härligt var det. Förutom en liten olycka, min tå blev nästan kapad. Ska int berätta hur för det va lite klantigt! =)

       

Här är en dålig bild på en kattunge, syrrans katt Mira fick 3 kattungar i söndags(fast en dog på måndag morgon) och jag skulle till Finnäs och kolla om hon hade fått (för Nina å Jonas va i fjällen), och då hade hon just fått den här lilla parveln. Skitsöt. Det var meningen att jag skulle ta en katt, men det blir nog mest troligt inte så, för jag ville ha en mörk hankatt, men det komme nog ingen sån :P Å sen så vare så många andra som var intresserade så jag får nog vänta på ett annat tillfälle =)



Och till sist en bild på en SKO :P, den är av betong, och jag har målat den själv.
Var på en liten "kurs" på ABF i söndags med några jobbarkompisar där vi fick lära oss litegrann om att måla betong. Nåja, den blev ju int såååååååå ful iaf :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0