Stäääd

Ja, idag är det tvätt och städ, renbädd, och kammning av hårig katt som står på schemat.
Kul...!!!

Och på ca 1 ½ timme blir det en prommis med syrran, men jag ska ta på mig löpartightsen under ifall jag skulle få ett infall att ta några löparsteg.
Sprang faktiskt lite igår...typ 500 meter...haha, man ska ta det lungt i början :P

Sen skulle jag vilja tipsa om http://www.sportamore.se där finns det massor med fina träningskläder och skor
(jag är en sucker för träningskläder, fast man ska ju helst använda dom också....errhm!!).
Dessutom har dom fraktfritt och fri retur också, hur bra som helst.

Näe, dags att ta itu med mina måsten för dagen.
Tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0