Neg

Magsjuka, dödsfall, larm..... det har min eftermiddag/kväll bestått av.
Det låter hemskt, men det är sånt som ingår i jobbet.
Larmet gick däremot på boendet mitt emot, dit brandkåren kom, men va det handla om vet jag int, såg då som lungt ut iaf.
Nåja... då jag kom hem så tog jag en rejäl sup Renat...japp jag tror att det ska hjälpa mig att slippa magsjukan.
Sen fick jag ett lite glädjande besked mitt i allt det tragiska.
Men jag lär väl skriva mer om det ifall det blir verklighet.

Nu tror jag att jag ska dricka lite till, sen ska jag hopp isäng och hoppas på det bästa.
Måste ju ändå vara instängs på magsjuke avdelningen hela helgen, känns sådär lagom upplyftande.
Jag är inte upplyft nånstans nu känner jag :P

Godnatt på er =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0