Hemma igen

Så var den Fjällsresan gjord. Vi stormade nästan bort, ha nästan inte varit med om dess like.
Men det gick ganska bra att åka iallafall =)
Men....det blir inte Hemavan nästa år, utan Tärnaby...vi åkte i Tärna sista dagen (igår söndag), och herreguuud så mycke bättre backar å sådär...kul med sittlift också :D
Och JAAA, jag har åkt i en svart backe (inte frivilligt dock, och jag var nära på att dö av skräck, trots att jag typ gick ner), tjiihoo.. :P
Men sista dagen där åkte man ändå i röda backar utan större problem...fatta vilken frihetskänsla det är.
Å nog känner man i kroppen att den ha fått jobba, å mina lår ha typ blive 10 cm större i omfång :P



      

Jag vet! Man ser ut som en mupp med hjälm, meen, dom allra flesta har det faktiskt, och det är jävligt lätt göra en sju helsikes vurpa, och man är ju rädd om det lilla man har ;P

Nu ska jag snart se "En unge i minuten" jag hatar sånna där program där dom ska föda i tv, jag får sånna skräck känslor, men samtidigt just när barnet ha komme ut, så kommer det nästan en tår...man är ju inte riktigt frisk!

Och imorrn börjar vardagen igen, ska jobba en liten snutt på morgonen. Det ska nog gå bra =)
Tjingeling


Kommentarer
Postat av: Frida

Du fick ju skitfina bilder ju:)

Jag ha int hunne lägga upp mina än:)

2011-03-08 @ 07:49:39
URL: http://zycra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0