2011.03.27

Är lite allmänt trött å lite less.
Ha jobba hela helgen, till 21 varje kväll, en kväll kvar....tills jag är ledig 1 dag alltså, sen väntar mer kvällar.

Jag känner mig jävligt fet och ur form.
Katta ha klöst på soffan och det är katthår tamefan överallt....det kan jag bli galen på!
Men jag gillar Lyra ändå.

Å så är jag irriterad över att min väggbrasa lever om och överröstar tv:n.
Sen är jag irriterad över att det brinner lampor och går säkringar stup i kvarten. Om jag provar att släcka en fönsterlampa exempelvis, och sen tänder jag den efter en stund så är det 80% chans att det låter POFF.
Å så är jag lite irriterad över att jag har 3 arbetsdagar kvar, och det är inte en jävel som har sagt om hur det blir efter det, är man "uppsagd" och blir timvikare, ska man få gå på nåt annat vik, eller fortsätter dom här äckliga raderna vi går på?

Ja fy fan vad jag gnäll. Just ja, jag ha jävligt ont i svanskotan också, ha fått sitta på en skinka i taget i helgen.

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0