Midsommar

Har haft en bra och lugn helg. Trodde väl att det skulle bli lite mer party på midsommarafton, men sanningen är den att jag åt så helvetiskt mycket den dan att jag dog på kvällen... å det blev likadant för samtliga. Så det blev en tidig kväll för att man mådde lite dåligt. Japp så kan det gå.

Igår så kom cicci hit, det va verkligen välbehövligt att få träffa henne. Kuuuul =)
Sen blev det lite grillning av pinnbröd...det är tusan gott.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, borde VERKLIGEN motionera. Jag borde verkligen städa och färga håret också. Å så måste jag börja packa inför stockholmsresan på tisdag för det kommer jag inte att hinna sen. Men vi får se vad jag gör. Det bli säkert soffan å en godispåse??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0