FAN

Jag ber om ursäkt att jag bara skriver om saker när jag är arg eller sur, fast egentligen så få jag väl skriva när och vad jag vill?

Husomhelst så fortsätter jag i samma anda idag.

Jag har sagt att jag ofta blir galen på min katt. Det är jag nu å.
Snart stoppa jag henne i en påse å skicka hon åt afrika.

Gick isäng 12, fick sova till 2, sen bört hon jolm ytterom sovrumsdörrn.
Försökte ignorera henne, men då har hon ett knep som alltid får mig att rusa ut, nämligen att klösa på soffan.
Så det gjorde hon då, så jag sprang ut å nöp ihop hon i nackskinne.
Sen tänkte jag att då jag liks är uppe ska jag gå på toa, mendans jag sitt på toa spring hon in o sovrummet, jag glömde ju stänga dörren då jag fick bråttom ut. Så då fick hon åka nackskinn ut igen.
Sen la jag mig, och efter 2 minuter börjar samma visa om igen.

Å idag ska jag va trevlig på jobbet + ha en inskolning....jippi säg jag bara!!

Jag har vare sur i snart en vecka, jag kan bara inte hjälpa det. Hoppas det går över snart och att allt blir roligt å kul precis som det ska va den här årstiden.

Tack å hej för mej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0