Converse

Ja, jag åt ju en halv påse chilinötter. Sen sluta det regna, så då for jag ut på en löprunda. Vad jag egentligen vill säga är att: Ät inte en halv chilinötspåse innan ni ska ut å springa. Jaja, jag fick ihop 3,5 km iaf...det är jag nöjd med :P

Sen då jag kom hem kasta jag ihop några havrekakor, tänkte att jag kanske måst börja baka nå till den 7:e. Å eftersom jag int är så snabb så äre lika bra å börja nu. =)

Hade hitta ett par skitsnygga converse skor (!!!!), på tradera. Så jag tänkte att dom där ska jag fan vinna. Men i helvette heller, det va nån som hann före, trots att jag va tusan beredd. Hoppas skorna är skitnötta å fula....näe nu va ja dum. Men jag ville å ha!

Dom såg nääästan ut såhär: Så vet ni av några till ett bra pris i strl 38, säg till! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0