9:e Juni

Har solat större delen av dagen, har varit duktigt å smort in mig, men på ryggen kommer man ju inte åt så bra, så där är jag helt flammig fram å tillbaka....INTE snyggt...måste försöka korrigera på nåt vis i solen imorrn :P

For till pappa på eftermiddagen, jag letade plåthinkar att sätta min tomatplanta i, men fann ingen.
Men jag tog en brun trälåda och ett typ zinkfat. I zinkfatet hamnade jordgubbsplantorna jag snodde av farsan, men dom ser då ganska så hängiga ut nu då jag har planterat dom, men dom kanske tar sig?
Och i trälådan satte jag ner tomatplantan och gräslökstjoffsen, å så sådde jag en rad med morötter. Haha, det kommer mest troligt att bli fiasko av alltihop, men det är kul att prova. Roligt att ha nånting att pyssla med också =)

Här kommer lite bilder:





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0