8 Juni

Min katt är inte smart, hon ha inte äte kattmat på över en vecka, men att ligga å gnaga på en plast påse går bra?
Hoppas hon flyttar snart, vi hatar varann.

Näe det där var inte sant, jag älskar henne å hon är superfin, men hon trivs inte här, därför gör hon saker som inte är så roliga. Det knip i hjärtat och känns verkligen som ett nederlag att det inte funka, men så är det :(

Annars idag har jag varit på 2 möten på jobbet, det gick fint.

Sen for jag till syrran å sola lite, och skulle sätta jordgubbsplantor i BIKINI, gissa om he va nå knort, helveeete se oppette man kan bli.

Sen följde Ebba med till Norsjö, vi handlade lite, åt middag och sen drog vi till en lekpark å gunga lite, sen vidare till hembygdsområdet där det var plantbytarträff eller vare nu hette. Jag köpte en tomatplanta för 15 kr och en gräslökstjoffs för 10 kr, så nu måste jag snickra ihop en "grönsakslåda" å sådär, hoppas dom orkar överleva här :P

På kvällskvisten satt jag ungefär en timme på balkongen och bara njöt....saknade dock bästis att dela stunden med.

Är ganska sugen på en sån här god grej också, men få se nu....jag skull håll upp till midsommar, så det bli inge av....buhuuuuu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0