7 Juni

Sådärja, har kört GI i 5 dagar nu, det har gått bättre än nånsin.
Int ens lite svårt...fast bara för att jag säger sådär så kom jag å äta ett kilo godis imorrn :P
Jag må så mycke bättre då jag ät såhär, men min sweettooth har en förmåga att ta över :P
Nåja!

Idag har jag varit hos morsan å solat lite för första gången på den här sommaren. Så jädra skönt.
Men mitt i alltihop så ringde dom från jobbet å fråga om jag kunde jobba ikväll, jag sa att jag kunde det bara jag skulle få semsester en dag tidigare och det skulle jag få.
Sen börja det då liks å regna också.

Så jag har jobbat ikväll då, det va ganska mycke å göra, det bli så då det är några som int ha delegering osv, men det gick bra ändå =)

Sen efter jobbet så for jag ut på en löprunda, så jävla skönt.

Skönt också att man kan sitta i bara underkläderna på balkongen halv 10 en kväll också!

Ja just nu äre nog ganska bra!


Kommentarer
Postat av: Frida

Lyckans ost att du får ha semester!:)

Saknar mina gula brillor oxå... Blir det inge Åmsele kommer jag iallafall hem någon dag till veckan!:) Ta fram wiiine!

2011-06-09 @ 10:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0