Svarta vaxade jeans

Mina favorit jeans är från HM. Svarta 5 ficksmodell, vaxad yta. Jag har haft mina å festat i så jädra mycke att dom är typ uppnötta, eller ja det är nån reva på dom på baken å så, man är ju int så försiktig ibland.

Iallafall så ända sen jag såg revan har jag sökt och sökt på HM för att hitta ett par likadana, för jag kan inte leva utan dom. Men utan resultat. Jag skickade mail till kundservice, men dom sa att tyvärr så kommer dom inte få in fler. Jag har letat på tradera, jag har beställt liknande från Ellos, men inget som var bra.

Jag höll på att tappa modet, men då som av en slump gick jag in nyss på HM och kollade, och ja ni kan ju gissa. DOM FANNS DÄR, I ALLA STORLEKAR så jag beställde TVÅ par....aldrig har ett par jeans gjort mig så lycklig :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0