Hyra?

Jag söker typ nån som vill vara inneboende hos mig.
Du ska vara lite pedantisk (då kan du städa), å vilja ha rent och snyggt. Eller kanske inte pedantisk men ordningsam.
Skötsam, inga fester (bara om jag få va med). Ärlig. Och inte nyfiken (alltså inget snokande).
Sugen?
Ring mig!



Näemen seriöst, snart måste jag typ flytta, det är ganska dyrt att bo här, det går liksom inte att spara nånting. Å nån inneboende som passar mig lär ju inte finnas :P 
Men vart skulle man bo istället då? Trivs ju jäkligt bra här å allting.
Ja vi får se hur många gånger till jag måst fundera på det här....säkert en hel massa, å det känns som att så länge man får det att gå runt någotsånär så kommer jag att stanna, men det sviiiider lite.

 (ps har en 47" LED-tv nuförtin :P )             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0