5:e Juli

Nu är hon borta, kattstackarn.

Leukemi löd diagnosen, eller den misstänkta diagnosen. Dom kunde inte ta nåt blodprov på henne för hon hade för lite blod. Hon hade även blåsljud på hjärtat, och alla slemhinnor var vit/gula.

Jag trodde ju att jag inte gillade henne så mycket, men fy ändå så jobbigt det var. Jag grina typ hela tiden jag var hos veterinären, men nu känns det ändå bra att det är över. Lidandet.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Trodde det skulle vara soligt nån dag, men nu drar molnen in igen. Typiskt.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Huvva då :( klart man blir ledsen! Hur mycke man än kan svära och vara irriterad på dom..jag böla typ även om det händer någon annan!

Solen har jag stoppat undan i säkert förvar, är så less på den!

2011-07-05 @ 23:30:07
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

ojda:*(<3

2011-07-07 @ 06:15:38
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0