14 Juli

Feber? Förkyld? Sjuk? Jag?
Nooooo. Jag brukar typ aldrig vara sjuk, men jag började känna mig jättehängig mitt på dagen idag, känns som om jag har feber. Tog en vila och när jag vaknar kan jag inte andas för näsan är tät. Bläää, jag vill inte.

Men det är bara att ruska liv i sig å hoppa in i duschen, för snart kommer det främmen hit å vi ska grilla och dricka vin, det ska bli trevligt =)

Sen imorgon börjar en annan utmaning. Om det går bra så får ni veta vad det handlar om, gåre dåligt så får ni inte veta. För det är nåt som jag ha sagt att jag aldrig skulle göra, och jag tycker det är onödigt, men men. Nu fåre bli så. =)

Håller på att tagga ihjäl mig för NÄSTA helg?!?! Jammarkväll på Bäckerudden, tror det kommer att bli fett najs =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0