10:e Juli

Från 0 till 100 på nolltid. Så blev det igårkväll. Vid halv 10 blev det klart om att det skulle bli Arvids för min del trots allt. Och alltså, det är den roligaste kvällen jag har haft sen jag började gå ut tro jag. Jag har inte skrattat lika mycke på ett år som jag gjorde igårkväll, så magiskt. Å sen vare bra med folk, bra stämmning och bra drag, bra musik. Allt va bara bra =)
Ha inga bra bilder från igår, bara en där nå knasbollar ha klättra upp på träälgarna i centrum??

Kom hem där vid halv 5 imorse, men då vare ju soligt å fint så det kändes ju egentligen onödigt å gå isäng, men nån timme ha man då sove, ha vila lite ute i solen hos morsan idag å...å tagit ett dopp i kanalen (Skellefteälven).
Sen blev det middag hos pappa, och nu sitter jag här och funderar om man kanske skulle åka å bada nånstans igen, det va förjädra härligt. =)

Ha en fin kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0