Utomjording

Va upp i natt och letade efter utomjordningar i lägenheten.
Ja det är sant. Hade en sån hemsk mardröm, det var nå mystiska "skuggiga" utomjordingar, Ö V E R A L L T
och dom var ute efter mig. Vaknade där vid halv 3 och hörde att datorn gick igång, jag var
helt övertygad om att det var utomjordingar som satt vid datorn.
Samtidigt hörde jag hur tidningsbudet var i trapphuset å dela ut norran, då passa jag på att kliva upp å kolla under sängen och sen gå ut i köket å vardagsrummet, för att se om det va nånting där. Tänkte att då kunde jag ju skrika så att postutlämnaren skulle höra mig. Men det va ingen där som tur var, men hjärtat gick i 100 knyck.
Så konstigt allting blir på natten.


Fick va förbannad på jobbet idag, jag är så less att det ska va sånt tjaffs, att man blir lovad att jobba extra (för tjänsten ja gå på är bara 69%), och sen helt plötsligt är det timvikarier utan utbildning som ska gå före, för dom är billigare. Men hon som "delar ut" jobb åt folk märkte nog att jag va ganska sur, hon kom och skulle som förklara sig. Jag sa bara att jag ge väl fan i vad jag kostar, jag har blivit lovad och det är bara att hålla det.

Vilken jädra bitterfitta jag har blivit på senaste tiden. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0