Torris

Åh alltså vad händer?
Min hud är så torr så det bara knastrar.
Har haft såhär i typ en månad nu, äckligt, har tillåme fått som ett "sår" eller ja huden är jäkligt irriterad där iaf.
Jag vet inte hur jag ska råda bot på det. Smörj ju in mig jämt nuförtin å ja bruka int behöva det alls.
Jaja, det gå väl över åt vorern kanske. :P

Hmm, sitter och drömmer om en resa till....Italien kanske?
Hur fint skulle inte det sitta?
Särskilt nu när det är 2 trötta, långa och tråkiga månader framför oss.




Kommentarer
Postat av: Frida

Vi kanske ska satsa på en utlandsresa nästa vinter och nöja oss med hemavan i år?:D haha

Hang in there, soon there will be hot sun and cold beer!:D

2011-01-04 @ 20:25:26
URL: http://zycra.blogg.se/
Postat av: Erika

Välkommen till min värld=) På vintern ser det ut som jag har en dödlig sjukdom på händerna.. mmm, det är bra mysigt med vintern å torrheten som följer med den!

2011-01-04 @ 21:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0