Favvokarra

Jag har sagt det förut men jag säger det igen, S A L M I A K K I, är numera mitt nya favoritgodis =)
Chokladkaka med saltlakritsmojs i mitten...mumma.
Har förut trott att dom bara funnits på OK (Finns bara där i Norsjö iallafall), men nu har jag hittat dom även på Dollars och Willys, där kostar dom runt en 10:a, och på OK kostar dom 20!!!!!!!!
Så igår när jag och syrran rejsa till stan (Vi hade väldigt kort om tid då jag skulle på jobbet), så bunkrade jag upp några stycken.... meeeeeeeeeeeen, vi kör ju GI nu, så dom få allt vackert ligga där i skafferiet tills jag känner att jag har förtjänat att tjuvöppna en =)


Kommentarer
Postat av: Frida

Lätt godast! fatta sugen jag är på godis nu!!

Jag känner att jag håller på att vara slut.. och inte ens godis får jag äta som ett litet.. lyft i vardagen.. Jävla snopp!

2011-01-12 @ 18:42:32
URL: http://zycra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0