3:e Januari

God fortsättning på er alla.

Japp, ett nytt år är här.
Nya löften?
Ja jag ha lovat mig själv att nu få det va slut med godis å kakor å annat tjoller ett tag framöver.
Jag har klarat 3 dagar, wiihooo :P
Men förutom det så hade jag inte så mycket att lova, med tanke på laster då kanske jag ska tillägga.
Jag slutade ju med "låtsas" snus för 3 veckor sen, och det går bra, känner bara ibland att det skulle va kul att ha en dosa, men int så att det gör nåt.
Så allt som allt så har det tagit ganska precis ett år att bli av med snusandet.

Egentligen skulle jag vilja lova mig en massa saker, som att jag ska resa mer, uppleva mer.
Men där sätter tyvärr plånisen stopp, men man få väl göra så gott man kan =)
Ska ju iallafall till Hemavan i mars och åka slalom, DET om något kommer att vara en upplevelse.
Ja kom å va livrädd... :P

Just nu sitt jag å vänta på syrran, hon har snart lunch och då ska vi ut å gå en timma.
Sen börjar jag jobba kl 16 till 21.
IMorrn är jag ledig, och sen börjar helvetet.
7st 15-01 turer, I gruuuuv. Nåja det går säkert bra.

Hane gött.

För 2 år sen kanske!


Kommentarer
Postat av: Frida

Jag försök oxå håll upp med sånt där så gott he gå.. tyvärr ha ja redan hunne äta lite jordnötter, jävla skit. Jaja, bättre än godis och chips kanske.. Och de va bara en munfyll.. Ska bli jäkligt kul i hemavan!!

2011-01-03 @ 18:58:55
URL: http://zycra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0