18:e Jan

(Från ett tidningsreportage)
Så vet du att han INTE gillar dig.
1. Du står inte med ditt riktiga namn i hans telefonbok (han vill inte att hans kompisar ska veta att det är dig han sms:ar med)
2. Om han är hos dig vågar han inte svara i mobilen när kompisar ringer, och om han gör det så vägrar han tala om vart han är.
3. Om ni träffas ute på krogen och han hänger med sina polare så ignorerar han dig.
4. Han ringer bara och vill träffas när han är full.(oftast sent en fredagkväll)
5. Han skulle aldrig umgås med dig istället för att titta på sport.

Jaa ni, nån som känner igen sig?
Så omoget och omanligt.

Sa jag att jag va på jävulskt dåligt humör igår? Jag vaknade rent på fel sida, och allt gick åt helvittis den dan.
For till syrran tvärt, sen skulle jag följa hon på Teab och då jag skull köra hem därifrån så starta int biln....guu förbannat, men han hade väl bara blive lika sur som jag, för sen på kvällen gick jag dit å skulle prova få igång han å då starta han direkt.

Idag har det iallafall varit en mycket bättre dag...tur det =)

Tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0