16:e Jan

Åhhhh, jag trodde aldrig att den här dagen skulle komma!
Jag har nu gjort bort 3 veckor av eftermiddag/halvnatt.
Nu blire lite lugnare tempo de kommade 3 veckorna (sen börjar helvetet om igen), ska försöka vara
ledig litegrann och hitta på nånting kul, men kommer nog att måsta jobba extra litegrann också.

Idag blev det inte så mycket gjort, tog sovmorgon, gick och bytte en trisslott som jag vunnit 50 spänn på, ska snart skrapa dom nya :P
Tänkte hälsa på syrran men då va lillan lite krasslig. Så då tänkte jag fara å dricka kaffe hos farsan, men då svara int han, så det blev bara pannkaka av allting. Funderar på att öppna min Aladdin ask som jag fick av Harry igår. Hmm, vi få se.

Ha en trevlig söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0