Tulip

Fick fina, lila tulpaner av syster idag, hur gullig är inte det då? =)



Jag var ute och gick i förrgår, det var -25 ute....det blev ändå 5 km, men det va helvittis kyligt!




Om allt går som jag har tänkt (och hur ofta gör det det egentligen?), så kanske man få vara ledig några dagar extra i mars, jag är extremt sugen på att fara på en weekend nånstans....typ London, eller ja egentligen varsomhelst i europa, fast kruxet är ju att jag inte vill fara själv.... sugen? =)

Har även hunnit titta lite på en utbildning i Åre, skidlärarutbildning....fatta hur kul det skulle vara, okej jag vet inte om jag vill jobba med det, men jag skulle lätt kunna gå bara för att. Den är på 1 år.
I såfall om livet lunkar på likdant nästa år så är det inget att fundera på. Saken är bara att jag måste TRÄNA, man måste ju va skitduktig, och jag? Ha jag åkt slalom 2 ggr? Shit, jaja....vi få väl se, drömma måste man ju få göra iallafall =)


Kommentarer
Postat av: Frida

Haha, tusan hur frusn du se ut!=P

Galiiing som gå då he ä sådär kallt..

Iofs så går jag ju på jobbet men skit i det, det är ju ett måste! Du behööööv int!:)

2011-02-16 @ 19:24:42
URL: http://zycra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0