In line

Jag går i väntans tider... ja, syrrans kissemiss ska ong vilken dag som helst, och jag har lovat att jag ska ta en, ifall det blir nån snygg kille... :P
Hoppas dom kommer inatt så jag kan fara å titta på dom imorrn.

Annars är det bara Hemavanresan som finns i min hjärna, ska bli så jädra kul...en massa massa massa skidåkning på dagen, och sen lite öl, nattklubb (flirtande?  näääe va säg jag?) på kvällen...!!
Det ska bli en välförtjänt minisemester iallafall.

Längtar också efter min kompis Salmiakki, ingen förstår hur beroende man kan bli av den!!!

Är hungrig också, men nu börjar det vara läggdags, men funderar på att göra nån sorts köttfärslåda imorrn, sen blir det kanske en chokladpaj till efterrätt, nån som vill smaka?? =)

Natti natt

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag vet hur beroende man kan bli! Ska nog allt se till så de finns på resan;)

Här blir det negerbollar å bullar!:)

2011-02-24 @ 13:57:53
URL: http://zycra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0