Julhelgen

Jobbade i fredags till kl halv 3, drog sen iväg till morsan och firade jul där, spela bingolotto osv =)
Sen upp och jobba en stund på julaftonsförmiddag, det gick hur bra som helst.
Och sen iväg till farmor i Bjursele, såg kalle anka i vanlig ordning, sen åt vi världens godaste julbord, farmor hade fixat allt själv =)
Sen komme tomten å se på fan....fick man int några julklappar minsann... jag är jättenöjd med allt som jag fick...tack alla =)
Efter vi firat jul så for jag och syrran och Oskar till finnäs, där kollade vi på kattungar och sen såg vi....småstadsliv? :P

Juldagen bestod av slalomåkning i Malå, jävlar så roligt det va....jag vill åka meeeer =)
Sen på kvällen så kom Nina Jonas och Lennart vi käkade tacos hos mig och drack öl, sen bar det iväg på den riktiga förfesten i bunkern... och sen vidare ut på medan, där var det smockat med folk =)

Jag hade jävligt roligt, men idag har man varit lite sliten, och lämmen i ben och rumpa, mest troligt efter slalomåkningen...och kanske att man dansa lite för häftigt? :P

Nu är det tillbaka till verkligheten som gäller. Jobb imorgon.

Ge mig inte lite för då vill jag ha så mycket mer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0