10:e Dec

Ibland undrar jag vad jag tänker med? Får lust att kapa huvudet från kroppen ibland.

Igår fick jag blir arg en sväng, har nämligen väntat i över 1 ½ vecka på att dom ska ringa från Novicom och säga att min kamera har kommit. Men dom har inte hört av sig, så jag for dit igår afton och skulle höra. Men då säger dom att "Nääe men det kommer inte att komma nån kamera, det finns inga"....men HALLLÅ? Det gick bra att jag beställde en förra veckan för då fanns dom på lager, och nu finns det helt plötsligt ingen? Och i reklambladet står det att man kan köpa just den modellen till specialpris ända fram till julafton just på Novicom....men dom har i verkligheten inte fått en enda jäkla kamera till butiken?? Värt!! Dom kunde ju iaf ringt å sagt att jag skulle bli utan.

Men idag är vreden som bortblåst (nästan), för ikväll vankas det julbord på Bäckerudden med jaktlaget, det ska bli kul =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0