Ombyggnadsrea

Följde med farsan till stan idag. Snacka om snabbshopping, här ödslades ingen tid i onödan :P

Största fyndet blev nog på Jakt och Trofé i Boliden eftersom dom har ombyggnadsrea i veckan, 20% i måndags, 30% i tisdags osv, så idag vare alltså 50% på utvalda kläder och skor.
Jag hittade ett par tunnare byxor, dom hade kosta 700. Sen blev det ett par vinterbyxor, dom var det inte rea på egentligen, men pappa sa i kassan att han hade blivit lovad 10% på dom också....haha, jag skämdes lite, men var glad att jag fick dom en anings billigare :P

Har haft familjen Dahlberg/Ågren här på middag, en tacopaj hade jag trollat ihop, fast jag fick börja om från början en gång med pajskalet, nåt gick galet. Men slutresultatet blev lyckat iaf :P

Nu väntar jag på att Ida ska komma hit, för då ska vi nämligen till Finnäs å få oss lite fika :D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0