Bra dag.

Är mycket nöjd med denna dag. Fick en låååång sovmorgon, så jävla skönt.

Sen for jag till farsan, och vi drog till jaktkojjan å skull provskjut bössorna, vi va ganska bra bägge två. :D
Efter det svängde jag in hos morsan och drog ut på en löprunda, en mycket kort sådan eftersom mr Mjälthugg kom på besök, men 2 km blev det iallafall.

Sen vidare till farsan igen, där tvättade jag världens skitigaste bil, nämligen min egen. Men nu är den fin igen =)
Sen tog vi med oss gråhunn och körde in efter tjörn. Sen börja vi knata, pappa skull visa hur man bruka gå då man startar där inne (på älgjakten), så vi gick i nästan 2 timmar, å så kolla vi lite saltstenar å sådär.
Blev bjuden på middag efter denna strapats.

For hem vid halv 7 snåret. Senare plingade Sofie till på fejjan å fråga om vi inte skulle ut å gå, och vi gick och gick, minst 7 km gick vi. Det var riktigt trevligt =)

Men nu dör jag av i soffan en stund, lär ju inte ha nå problem med att somna ikväll =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0