Another day

Idag har jag gått och stört mig på saker, småsaker...typ att nån ha glömt fylla på handskar inne hos nån på jobbet, å så kommer man å det finns bara 1 handske kvar. Nån som sekar på och inte får maten från bordet förrän långt efter 12, irriterad när vi går igenom avvikelser, när det är avvikelser på en sköterska så är det "mänskligt" att fela, när nån i personalen gjort fel "ni får INTE glömma, ni MÅSTE göra på rätt sätt"...åhh vad det stör mig.

Sen stör jag mig lite på mitt eget privata plan också, man anstränger sig, hör av sig, frågar, lockar pockar.  Till vilken nytta?

Jag har iallafall tagit mig ut på en löprunda, den bästa på länge, så jävla underbart. Det firade jag med coops hasselnötsglass med chokladrippel?? Braa!??!?!?! Men god var den =)

Men nu tycker jag att alla ni som läst det här kan skriva en fin kommentar till mig, Tack!!
Då kan jag bjuda på en av dom läckraste bilderna jag tagit i sommar...ok?


Kommentarer
Postat av: Frida

Härligt med löprundan!

Jag undrar när mina ska börja gå lättare:P

Vill också ha glass, hoppas du åt en skål för mig med!:)

2011-08-25 @ 21:23:55
URL: http://zycra.blogg.se/
Postat av: Erika

Ibland stör man sig på en massa, men tänk, det drabbar bara en själv. Lägg energin på nåt roligt istället! =) Typ som en löprunda eller glass från coop =)

2011-08-25 @ 23:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0