28:e Aug

Igår vare kräftätning hemma hos jag. Och vi drack lite öl. Sen hann vi med några spännande saker under kvällen. =)

*Bombning
*Dans på medan (typ inte mycket folk, men ganska trevligt iallafall :) )
*Beskjutning???
*Några mil i en bil
*Kissa i naturen

Imorse var jag död, men halv 7 var jag tvungen att stiga upp och leta åt min börs. Jag visste inte vart jag hade tappat den, och ifall jag hade tappat den på medan så kunde ju nån ha kapat mitt konto med flera miljoner på, och det var ganska jobbigt att ligga å tänka på så det var bara att he sig upp. Jag hitta börsen i min bil, där hade den legat hela kvällen, för jag glömde den i bilen efter jag jobbat. Hmm.
Sen blev det sängen några timmar till kan jag säga.


Har varit och tittat på knattefotboll, haha, det är ju faktiskt riktigt underhållande. :P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0