Glaaaaaaaaaaad

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, alltså!!
Jag är förbaskat glad.
Har fått ett vanligt vik på 5 månader, jag få gå på en vanlig rad, känna mig som en vanlig människa och ha mer mänskliga arbetstider.
Jag slipper jobba till 01, jag slipper jobba varannan helg. (nu jobbar vi 2, sen är vi ledig 3).
Jag får sommarsemester, och det känns bara toppen.
Det går bra att vara å jobba på nedre vångingen, absolut. Men det kan inte hjälpas att jag saknar litegrann att vara uppe. Men men.

Å en  annan lite sämre sak är att jag åkte på jobbar helg igen, ha varit ledig 1 dag på 2 veckor.
Så det går jävligt trögt nu. Men det är väl bara att bita ihop.

På måndag ska jag klippa mig, det behövs verkligen kan jag säga.
Sen är jag ledig i 2 dagar, och då hoppas jag att jag kan va ute å springa lite.
MEN.
I fredagsmorgon när jag skulle ut på en runda kände jag att det gjorde lite ont i lilltån när jag skulle på med skon, så jag tog i lilltån å skulle som kolla vad det var som gjorde ont, å då knäckte det till.
Sen börja jag grina för det gjorde så himla ont. Sen kunde jag inte gå som vanlig utan fick halta fram.
Ingen löprunda med andra ord.
Jag trodde jag skulle va tvungen att sjukskriva mig, men vem tusan ha råd att va hemma en helg, på grund av en lilltå?
Det ha gått hyffsat att jobba iaf, men det är för att jag inte sätter ner foten ordentligt, utan det bli som felbelastning. Nåja, äre int bättre på månda måst ju nån kolla på eländet.

Annars då? Det är som vanligt, orkar inte tänka eller känna efter för mycket. Försöker köra framåt =)

Hare!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh grattis till viket! :-)

2011-04-08 @ 20:46:11
URL: http://mittlillamirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0