14:e April

En ny dag då.
Steg upp halv 7, började med tvätten.
Sen skulle jag putsa fönster....det blev 1 fönster sen gav jag upp :P
Hämtade upp grillen som ska invigas i helgen.
Tog en tupplur, sen for jag och syrran ut på en prommis.
Sen sov jag lite till (lat som fan eller vad?).
Sen kom farsan, vi åt en hamburgare.
Å nu sitter jag här....ska väl kanske se hockey, japp jag har ju blivit värsta hockeyfan....eller så inte, men jag har satsat lite pengar på matchen så då äre ju bara att se då :P


Kommentarer
Postat av: Johanna

Du är duktig som putsat ett fönster iaf! Jag har inte fått nått gjort än:P Men fick tips om att göra det med spolarvätska(!) så nu skyller jag på att jag inte har nån sån hemma för det skulle va skoj att se om det funka:) Helt rätt att bli hockeyfan;)

2011-04-16 @ 21:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0