Full rulle

Kroppen blir rund av glädje och bräcklig av sorg

Igår va ja och syrran på en Herbalife träff, där fick man göra en kroppsscanning, där man fick veta hur mycket fett, vatten, och muskler som kroppen bestod av. Det va ganska fränt =)

Sen blev man ivägdragen (eller ganska frivilligt ändå) på korpen gympa, det gick bra. Och idag har jag varit och köpt lite nya träningskläder i stan så nu äre ju bara att pallra sig dit.

Ikväll har det inte hänt så mycket, men en trevlig prommis med Cicci har jag hunnit med =)

Imorrn äre jakt på förmiddagen, sen ska jag besikta bilen, sen snabbt iväg till Örträsk och stycka lite, sen kl 19 har jag Zumba, så imorrn äre full rulle från det man slå upp sina blå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0