Fattigstugan nästa

Mitt hjärta gråter, jag vet inte vad jag ska ta mig till!!
Jag har inte råd att bo kvar här snart, inte roligt då man verkligen trivs bra :S
Men idag kom ett brev om att dom ska höja hyran med ytterligare 50 kr, det låter inte mycket men hyran är redan hög som den är.
Jag har inte kunnat spara många ören sen jag flyttade hit, och ändå har jag inte så värst mycke utgifter vid sidan om, och jag är ingen storätare eller nåt sånt heller som drar iväg.
Åhh, jag vet int hur jag ska göra. Heeeeeelp me!


Kommentarer
Postat av: Erika

Nää, det är inte roligt! Å det är synd, man tycker ju att det borde va billigt att bo här men.. ack så fel man kan ha ibland.

2010-09-17 @ 19:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0