8 september

Hej,
läget?
Idag har jag jobbat en snutt på förmiddagen, sen sprang jag hem och putsade fönster och bytte lite gardiner.
Då vet ni det =)

Har jobbat ganska mycket ett tag nu (behövs verkligen), och kommer att jobba ganska mycket dom kommande 2 veckorna, och då jag inte jobbar kommer jag förmodligen att sitta på nån stubbe i skogen nånstans och vänta antingen på storox´n eller så nån hära.
Men vart jag än befinner mig och hur upptagen jag än kommer att vara så kommer mina tankar att finnas hos dom i min närhet som behöver det mest just nu. Livet bjuder på käftsmällar ibland, men den här är verkligen inte rättvis. <3

Nu ska jag sätta mig i soffan och vänta på idol.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0