100927

Oh holy cow!
Ha just vare å simma 60 längder, hur härligt som helst. Men guud va man bli hungrig sen. =)


Inte blir det nåt lugnare tempo den här veckan heller (men jag klagar inte, kom ihåg det).
Såhär ser det ut ungefär:
Sön (igår)- jobb 10 tim
Mån (idag)- 06-15, plus simning
Imorrn-06-15, gympa
Ons- Halv 8 kvart i 5
Tors- 06-15 sen zumba på kvällen
Fre-7-16.45
Lör- 7-16.45
Sön- 7-20 (delad dag)
seeeeen vet jag inte igen :P

Nu ska jag lägga mig och fisa i soffan och vänta på idol.
Plingeling

Jag vet jag har lagt ut det här förut, men hon är min favorit fortfarande, vi få se efter den här veckan hur det ser ut =)

Kommentarer
Postat av: Marie

Härligt vad du får jobba mycket :) Kul! Önskar ja fick lite mer jobb bara :)



2010-09-28 @ 20:59:48
URL: http://mariedahlberg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0