100901

En glödlampa har sprängts i mitt vardagsrum i natt, och skjutits som en bomb rakt genom själva lamp armaturen (eller va fasen det nu kallas), så det va glas ända upp i soffan i morse...!
Men kl 5 på morron ha man ju inte riktigt tid att dammsuga, utan jag for på jobbet istället.
Så det fick bli kvällens göra...!
Vad ska sprängas nästa gång? Tv:n? :P
 
Jag är helt slut i hjärnan, idag på jobbet visste jag inte ens va det va för dag.
Tur jag få va ledig 1 dag den här veckan, nämligen imorrn. Sen äre jobb hela helgen igen.
Men jag klagar inte, man måste ju jobba för lönen =)

Nu blire snart att gå isäng, sen en lång sovmorgon imorrn. Hoppas jag slipp drömma om läbbiga björnar i natt.

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0