Mörka leopard leggings

Jag är desperat, jag vill ha ett par går/svarta leopardleggings, men vars i fan hittar jag såna?
Jag har letat typ överallt men dom finns inte.
Men om jag kollar på internet ser jag folk som ha köpt såna på HM men dom finns inte där.
Så om DU har ett par i strl M så kan jag ta dom :D
Eller om DU vet vars dom finns, så tala om det för mig.

Har faktiskt fått erbjudande om fest ikväll, både till stan å här. Men näe......näe!
Men snart nångång kanske jag faktiskt kan säga jaaaaaaaaaa im all in. Haha!

Näe nu ska jag fortsätta att ha godiskoma (jävligt jobbigt, och äckligt kan jag säga) en stund
innan jag ska försöka vagga mig till sömns.
Jag hade ju planer på att se Ps I love you ikväll, men det kommer väl att sluta som alla andra kvällar....alltså
med att jag inte orkar :P

Klicka för att stänga fönstret typ nå liknande, eller mer transperenta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0