Hjäääääälm!

Idag blev jag ägare av en sån här:


bilden är lånad från www.24mx.se

Tack vare att min käre far skulle byta in sin skoter, och han vägra göra det om han inte skulle få en hjälm på köpet :P

Sen har jag måste skämmes idag också. På systembolaget. Jag kände mig som värsta tattaren, uteliggaren och alkoholisten på samma gång, när mitt kort inte medgav mitt köp där inne. Pappa fick rädda mig igen.
Usch!
Sen åt vi middag på tre kronor innan vi drog hemmåt.
Väl hemma skyndade jag och snida om till träningskläder och for å hoppa och studsa lite.

Ikväll ska jag sitta uppe länge (åtminstone till 11), för imorrn ha jag sovmorgon, börjar inte förrän 11 :D

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0