Helgen

Fredagen: Kunde inte ha blivit bättre, först en härligt solig dag, sen pizza å vin med trevligt sällskap och tv tittande och tjattrande. Jag trodde jag hade glömt hur man skrattade tills man int kunde andas, men det gjorde jag i fredags, vi hade så jädra kul =)

Lördagen: Var det härligt väder och det blev en långprommis, annars hade jag väääääldigt tråkigt. Och jag blev mer å mer förkyld.

Söndagen: Den här dagen blev om möjligt ännu tråkigare än lördagen, mår lite halvkonstigt också då man är förkyld. Nåja... imorrn äre bara att ta nya tag, en ny arbetsvecka är på intågade. Ska jobba till helgen också.

Min dansarlust har inte gett med sig heller, jag längtar verkligen efter att få gååå ut =)

Nu ska jag fortsätta att glo på tv tills jag ska laga nå pytt i panna...tjingelingflinf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0