Bra dag!

Har haft en bra dag idag.
Har känt mig lugn och avslappnad, och har trivts på jobbet.
Mina ryckningar under ögat har tillåme lyst med sin frånvaro, och det har inte hänt på över 2 månader(det va då det började).

I afton har jag bakat biskvier, är inne i ett bakil, lika bra å köra hårt medan det infinner sig =)
Ska snart smaka en tror jag.

Har även varit duktig och gjort älgskav, det blev jättegott tillsammans med en sallad och en öl =)
Mysade till det med tända ljus också.



Fick veta idag att en vän gått och gift sig, all lycka till dem <3

Trevlig fredag allesammans.


Kommentarer
Postat av: Frida

Åh jäkLar! De där såg int dåligt ut!:) Mums mums!

2010-10-23 @ 12:40:47
URL: http://zycra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0